Як працюватиме «Дія»: що розповів Федоров про штучний інтелект цифрового помічника

Роман СичТехно21 Травня 202558 переглядів

В “Дія” незабаром з’явиться цифровий агент на базі штучного інтелекту, який відповідатиме на поширені запитання користувачів і допомагатиме швидше отримувати державні послуги без участі операторів. Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров пояснив, що головна мета впровадження ІІ — підвищення ефективності роботи сервісу та забезпечення якісного обслуговування, пише IZ.com.ua посилаючись на РБК-Україна.

Спершу агент зможе відповідати на питання типу «Де розташовані найближчі центри надання адміністративних послуг?» або інформувати, як отримати ту чи іншу послугу, а також чи доступна вона в онлайн-форматі.

За словами Федорова, у майбутньому користувачі зможуть ставити завдання цифровому агенту і отримувати послуги без необхідності самостійно вводити дані, подібно до роботи з чат-ботом на основі штучного інтелекту. Нещодавно було підтверджено, що ІІ допоможе знаходити потрібні послуги та довідки, а в перспективі планується впровадження голосового спілкування.

Портал “Дія” є державною платформою України, створеною для зручного доступу громадян до адміністративних послуг. Завдяки сайту та мобільному додатку користувачі можуть оформлювати документи онлайн, отримувати послуги, а також зберігати цифрові копії посвідчень, довідок і ліцензій.

Також дізнайтесь про те, що “Дія” запускає платний сервіс передачі електронних документів для банків.

Залишити коментар

Останні новини

Follow
Sidebar Пошук
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...