Як повідомляє IZ з посиланням на MOZ.de у четвер та в п’ятницю в Берліні знову очікується транспортний колапс через страйк співробітників BVG (Берлінського транспортного підприємства). Жителям міста та пасажирам з Бранденбурга доведеться шукати альтернативні варіанти пересування, адже автобуси, трамваї та метро два дні не курсуватимуть.
За словами Лешека Надольського, голови Берлінської таксомоторної гільдії, у центрі міста таксі можна знайти навіть без попереднього бронювання. Однак у години пік – з 8 до 10 ранку та після 16 години – очікування може зрости до 15 хвилин.
Водночас, користування традиційним таксі може виявитися вигіднішим за сервіси Uber чи Bolt, які регулюють тарифи на основі алгоритмів попиту та пропозиції. Під час страйку ціни на поїздки цими платформами можуть суттєво зрости, тоді як тарифи на таксі залишаються стабільними.
Надольський не прогнозує гострого дефіциту таксі, оскільки багато жителів міста заздалегідь готуються до страйку: організовують спільні поїздки або переходять на віддалену роботу.
У періоди страйків спостерігається значне зростання попиту на орендовані транспортні засоби. Наприклад, під час попереднього страйку 27 січня компанія Bolt зафіксувала зростання використання електросамокатів та електровелосипедів на 150%, а кількість нових користувачів сервісу зросла на 700%.
Компанія Miles, що пропонує оренду авто, також відзначила значний приріст бронювань у ранкові, обідні та вечірні години – саме тоді, коли зазвичай найбільше користуються громадським транспортом.
Схожа ситуація спостерігалася й у сфері прокату електросамокатів. Наприклад, компанія Voi під час останнього страйку зафіксувала рекордні 36 тисяч поїздок у Берліні, що стало новим максимумом для сервісу. Очікується, що в найближчі дні попит на самокати може подвоїтися.
За словами працівників веломагазину Bike Market City, перед страйками деякі жителі перевіряють стан своїх велосипедів, хоча ажіотажу навколо купівлі нового транспорту немає. Це відрізняється від ситуації 2008 року, коли під час тривалого страйку BVG жителі масово скуповували велосипеди.
Deutsche Bahn, що має у своєму розпорядженні 1 690 станцій оренди велосипедів Call a Bike, повідомила про триразове зростання попиту на свої послуги під час попередніх страйків. У зв’язку з цим компанія анонсувала додаткову кількість велосипедів у ключових точках міста на дні чергового страйку.
Таким чином, хоча Берлін знову готується до транспортного колапсу, містяни вже мають перевірені альтернативи – таксі, орендовані авто, велосипеди та електросамокати.
Нагадаємо, що 10 лютого та 27 січня BVG теж проводило страйк.