Индустриалка - новости Запорожья

Украина
“Місто для людей” у Запоріжжі: як проходять будні аварійної бригади у період карантину
Поделиться

Аварійна бригада «Місто для людей» не припиняє роботу через карантин

У той час, як у всій країні оголошено карантин, є служби, які не припиняють свою роботу ні на хвилину, тому що від них залежать комфорт, безпека і планомірність звичайного життя. Одна з таких служб — аварійна бригада «Місто для людей». Наші співробітники залишаються на сторожі безпеки городян.

Міські системи водопостачання як холодного, так і гарячого, знаходяться в зношеному стані. В цьому наше місто не унікальне — така ж проблема з інженерними мережами, на жаль, існує в усіх містах країни. Але проблема полягає не тільки в міських, а й у внутрішньобудинкових системах. Під час карантину істотно збільшиться навантаження на них. Ми вирішили поговорити про це з людиною, робота якого і полягає в тому, щоб брати на себе удар першим, щоб споживачі по можливості не відчували проблем з міською інфраструктурою — слюсарем аварійної служби «Місто для людей» Мірошником Олександром Івановичем.

Як проходить ваш звичайний робочий день? Як часто в середньому службі доводиться виїжджати на ліквідацію аварійних ситуацій? І чи змінилося щось із настанням карантину?

Дуже багато заявок: і 20, і 15, і 40, і 50 за добу. Раз на раз не приходиться. Системи в дуже незадовільному стані. Аварія може статися в будь-який момент, тому ми працюємо цілодобово, вночі в тому числі. Зміна триває з 8 ранку до 8 ранку — винятків немає, хоч вдень, хоч вночі, у свята і вихідні. І навіть в карантин — ми завжди на службі. Єдине, про що хочеться попросити мешканців: залишатися по можливості зараз вдома — дуже важливо. Але, будь ласка, пам’ятайте, що мережі і так отримують навантаження вище, ніж зазвичай. Не варто використовувати каналізацію, як смітник. Це важливо в будь-який час, а в карантин, коли всі вдома, особливо.

Що ви можете сказати з приводу стереотипів про професії, які побутують серед людей?

Зараз до слюсарів погане ставлення. Раніше було краще. Зараз народ дуже розлючений. Але це не вина працівників. 90% слюсарів свою задачу виконують добре.

Чи є нестача професіоналізму серед молодих співробітників?

Молодих кадрів немає. Таких, щоб після армії, років 20-25 — таких майже немає, це велика рідкість. Одиниці йдуть працювати слюсарями. У нас всі із досвідом.

Як це, працювати, коли для усунення аварії доводиться, наприклад, відключати будинок від гарячого водопостачання або від опалення на час виконання робіт? Чи часто ви зустрічаєте нерозуміння з боку жителів, або все ж люди усвідомлюють, що ви працюєте для того, щоб якраз відновити затишок в їх будинках?

Такого немає, щоб перешкоджали роботі або заперечували. Це поодинокі випадки, вкрай рідкісні. Люди усвідомлюють, що це дуже важливо. Навіть навпаки, коли є аварія, люди можуть грозитися не відпустити слюсарів, поки роботу не закінчимо (сміється — авт.), Особливо якщо мова йде про тепло. Звичайно, люди розуміють, що ми виконуємо важливу для їх комфорту роботу.

А часто буває, що мешканці не пускають до себе в квартиру для усунення неполадок?

На жаль, це дуже поширено. Напевно, це така ментальність нашого народу — «моя хата скраю». Сусіда топить, а людям все одно, навіть якщо від них і топить. А потім вже коли майстри вмовляють господаря впустити працівників, виявляється, що не пускав, бо заклав комунікації суцільний плиткою, хоча до них повинен бути завжди доступ, віконце якесь. Це дуже часта проблема. І співвласники змушені страждати від того, що сусід не пускає працівників.

Що найцікавіше в цій роботі? Чи відчуваєте Ви, наскільки Ваша праця важливий для спокійного життя звичайних жителів?

Я вважаю, що в кожній роботі людина повинна відчувати, що вона корисна. Наприклад, людину топить. Якби мене не було, або напарника мого не було, ніхто б не усунув аварію. Адже таку роботу не може зробити будь-яка людина. Для такого потрібен спеціально навчений професіонал. Відчуваю, що моя робота потрібна, що завдяки моїй праці усуваються аварії, і це приємно. Ми — «швидка допомога» в світі обслуговування багатоквартирних будинків.

Повторюся, народ дуже розлючений. Тому що не розуміє реформ. Людям складно звикати до нового, до системних змін, і з цим негативом першими стикаємося безпосередньо ми. Але скаржитися нема чого. Можна працювати, і потрібно. Я не бачу в цьому проблеми. Просто потрібно виконувати свою роботу добре, що ми і намагаємося робити.

“Місто для людей” інформує щодо заходів, які проводяться у період карантину:

 

  • Мобільні бригади з клінінгу за добу дезінфікують 2030 під’їздів, 2030 вхідних дверей, 1012 ліфтових кабін, використовують 10000 літрів робочого дезінфікуючого розчину. Для роботи задіяно 300 співробітників.

 

 

  • За два дні карантину керуюча компанія «Місто для людей» в Запоріжжі для дезінфекції під’їздів витратила 20 000 літрів робочого розчину Санідез, який в своєму складі має діючу речовину трихлорізоціанурову кислоту, рекомендовану санепідемнаглядом.

 

 

  •  Основну увагу фахівці приділяють обробці вхідної групи — ручок дверей, поручнів. Проводиться обробка ліфтових кабін.

 

 

  • Що дезінфікується: вхідна група — перші два поверхи, де щодня проходять практично всі мешканці будинку; поручні перил, кабіни ліфтів, вхідні двері, ручки.

 

 

  • Зазвичай (згідно з договором) керуюча компанія виконує прибирання місць загального користування багатоквартирних будинків міста раз на тиждень. Але керівництво компанії наголошує — на час карантину “Місто для людей” у Запоріжжі буде проводити дезінфекцію щодня!

 

Нагадуємо, керуюча компанія “Місто для людей” в Запоріжжі, а саме: Центр обслуговування клієнтів та офіс керуючої компанії працюють у дистанційному режимі. Відповідна інформація була розміщена на офіційному сайті керуючої компанії https://mdl.com.ua/u-zv-jazku-z-ekstrenoju-situaciieju-kompanija-misto-dlja-ljudej-v-zaporizhzhi-rozpochinaie-robotu-u-rezhimi-karantinu/ . Тут ви можете дізнатися, як отримати допомогу, не виходячи з дому. Також на період карантину просимо відповідально поставитись до сплати за послугу управління — працюють відділення “Укрпошти” та онлайн сервіси.

Читайте також: Запоріжців почали штрафувати за порушення карантину


Комментарии читателей