Индустриалка - новости Запорожья

Право
Пенсійний фонд відкрив веб-портал
Поделиться

Веб-портал електронних послуг розпочав свою роботу в Пенсійному фонді України. Адреса веб-порталу — portal.pfu.gov.ua.
Веб-портал забезпечує доступ користувачів до розміщеної інформації для громадян та застрахованих осіб:

— про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;

— про права, обов’язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;

— про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення;

— про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій;

— зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді;

— про права, обов’язки та відповідальність застрахованих осіб;

— про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

— про порядок організації прийому громадян у територіальних органах Пенсійного фонду України, у тому числі за принципом “єдиного вікна”;

Для страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно:

— про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу;

— про взяття на облік страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов’язки;

— про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;

— про умови та порядок складення і подання звітності;

— про порядок проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України;

— про іншу інформацію, пов’язану з регулюванням правових і фінансових відносин між територіальними органами Пенсійного фонду України, страхувальниками, у тому числі фізичними особами – підприємцями та особами, які забезпечують себе роботою самостійно;

— зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складення та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів в електронному вигляді.

Надається доступ зареєстрованим користувачам, громадянам, застрахованим особам та страхувальникам, у тому числі фізичним особам – підприємцям та особам, які забезпечують себе роботою самостійно, до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника (за умови підтвердження автентичності особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу).

Взаємодія громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, з територіальними органами Пенсійного фонду України з питань:

заповнення бланків заяви, скарги, запитів у електронному вигляді;

стану розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді;

подання запитів для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіальних органів Пенсійного фонду України;

попереднього запису на прийом у територіальному органі Пенсійного фонду України.

Одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження, телефони територіальних органів Пенсійного фонду України, новини тощо)

Реєстрація користувачів веб-порталу здійснюється в управліннях Фонду за місцем реєстрації або приживання.


Комментарии читателей